Friday, December 9, 2011

PATH OF LOVE

Bercinta rasanya semua org lalui... Begitu juga K.A.M.I... Aku dan suami berkenalan 11 tahun lepas... It's such a very beautiful memory yang memang tak akan dapat aku lupakan sampai nafas terakhir... hehehehe... Jiwang plak...

Kitorg berkenalan melalui sorg kawan.. Masa tu kat universiti la kan... :) He was at UTM, skudai and aku waktu tu kat UIA tchenta la... cinta jarak jauh... ada sesetengah org x percaya kan cinta jarak jauh.. Tapi sebenarnya cinta jarak jauh ni ok jer.. Yg pntg kena sntiasa sabar, percaya n most important is setia... Alhamdulillah, we manage to be together until now... dah anak satu dah... our little princess, gift from Allah Nur Aisyah Batrisyia...



Aisyah now dah 3 tahun... 21 November lepas genap dia 3 tahun... sian Aisyah... xpenah lagi kitorg buat besday party betul2 kat dia.. Hari tu pun just bungkus2 kan goodie bags and bagi kat taska dia utk buatkan.. Xpe, we plan to do it... perhaps this December la...

Ok, tu jer nak tulis.. kalau ikutkan nak bcerita psl zaman bercinta, mmg panjang lebar la... yer la, 11 tahun kan... banyak la pahit manis payau kelat semua ada.. tp cukupla sekadar bercerita yg pntg2... Rasa nak upload gambar kawen, tp dh x ingt dlm mana gambar2 kawen tu... xpe2, nnt cuba cari... :)

2 comments:

  1. yeahh..!!! akhirnya korang berdua bersatu gak..=)
    ok aku sbg roommate ko masa kt matrik dulu pun menyimpan bnyk memori psl percintaan korang. semoga bahagia ke akhir hayat ya..ish smpai besar mcm tu dh aisyah tp aku masih tak pernah jmpa dia lg..huhu

    ReplyDelete
  2. hehehehe.. epitjack, mmg hg saksi zaman percintaan aku... aduiii la, lawak2.... ramai kot saksi... hahahah... bila mai KL, mai la singgah... jgn smpi kakak aisyah dh ada adik pn dok x jmpa lagi sudah la... hehehehe...

    ReplyDelete