Thursday, December 29, 2011

LAST WORKING DAY IN 2011

Hye... assalamualaikum...

Ngehehehe.... mula dengan ketawa dlu yer sbb hari ni dh last day keja utk tahun 2011... Tapi, aku satu keja apa pun x buat hari ni... mood dr mlm td down... huh! letih la mood down2 ni... I nak yg up2 jer bleh tak? takmo down2....

Itulah rencah kehidupan sbg manusia... tak semua sentiasa indah... adakalanya, ditengah2 hari yg cerah, mendung datang menjengah... wah, jiwang seyyyy!!!! tapi it's true...

Dalam rumahtangga pun mcmtu kan... mana ada suami isteri sentiasa bahagia jer... takde gadoh2... hehehehe... aku gadoh ler ngn laki aku mlm td... tp after muhasabah diri semula, well setiap manusia membuat kesilapan... dan menyedari syurga aku di tapak kaki suami, dengan rendah diri aku memohon maaf semlm jgk.. well, mmg ada jgk salah aku... :)

Tapi, walaupon dah mtk maaf, mendung kesuraman tu ada lg pd aku hr nie... walaupun laki aku dh kata, xde apa2 dh... tp aku dok la sedey2 lagi... smpi lps bekpas, pas order maggi goreng mamak kat MK Fatimah, baru ceria sket... dah la ptg ni nnt kul 3pm ada meeting... hehehehe.... popessional babe... keja is keja... tu sumber rezki..

Ok, tu je nak citer... now nak layan ombak rindu.. beli kat Astro First... org semua kata cerita cinta kosong.. tapi aku layan gak la... :))

No comments:

Post a Comment